Haziran 02, 2008

Merhaba...ve bir davet hazirligi





Cay saatini takip edenler bilir, sayfayi güncellemek konusundaki gayretsizligimi, fakat bu sefer araya giren uzun zamanin sebeplerinden biri, Mutfaktaki yemek kitaplarinin bulundugu rafimin Laptop`un üzerine düsüp kirilmasiydi. Cok üzülmüstüm, Allahtan dosyalarin buyuk cogunlugunu daha önce stickere kaydetmisim, beni sevindiren gelisme ise ev sigortasinin masraflari karsilayip yenisini alabilmem oldu :) . Bazen sayfaya tamamen veda etmek istesemde, kiyamiyorum, yemek bloglari dünyasinda hep birlikte cok sey ögrendik, paylastik,birlikte sevindik ve üzüldük, mutfagi sevip heyecanlananlarin paylasim noktasi oldu, fakat eksiklerim; mesela Makinemin özelliklerini halen bilmeyisimin,en büyük etkenlerden biri, bunun icin hem fotograf hemde web-publishing kursuna kayit olmak istiyorum insaAllah.



Yukaridaki fotograf, gectigimiz hafta sonu; catja, esinin dogum günü icin aperatif biseyler ve pasta hazirlamamizi istemisti ,


herkes pasta yemeyeceginden dolayi iki katli olmasina karar verdik, sonra sirf organik ürünlerle beslenen catja icin bio ürünlerinin satidigi dükkanlardan alisverisimizi yaptik,
Pasta,meyve salatasi ile ev yapimi soslarini ben, andreada ufak ekmekcikler, zeytinyaglilar ve sebze kismi ile ilgilendi.

pastanin kekinicok begendigim ve simdiye kadar beni hic yanilmatidigi icin tarifini bir sonraki iletide paylasicam insaallah.

,iki pandispanyayi hazirladiktan sonra ara kremasi icin sevgili Zinnur`un Ahududulu pastasinda yaptigi beyaz cikolatali krem peynirli tarifini uc katina cikararak toplam 1.5 kg taze ahududu kullandim, bu sekilde sulanma problemi yasamadim, 250 gr ahududulari ise blendirdan gecirip her katina sürdüm.








pasta bittikten sonra ikisinin arasina wilton`dan aldigim,beyaz paletli kolonlardan yerlestirdim ve arasini cicekler yerlestirip ,dogum günü saatini bekledim,iki kat üst üstteyken cekilmis resimler cok kötü oyuzden koymadim, fakat bitmis hali cok güzel görünüyordu, alttaki pasta kesinlikle ezilmedi,servis ederken kolanlari mutfakta hemen kaldirip yanimda götürdügüm krema ve ahududu ile süsledim.








Catja & Lionel
Anasayfa