Ocak 03, 2007

Muzlu & Cikolatali Pasta














Bayram icin hazirladigim Sultan lokumu`nun muhallebisinin tümünü hindistan cevizine bulamamistim,ayirdigim muhallebiyi neyapabilirim diye düsünürken, bayramin son günü gidecegimiz misafirlere götürülmek üzere hazirlanan bu pasta cikti ortaya ,eskisi gibi fotograf cekme heyecanim yerine gelmisken tarifte bana ait bisey olmamasina ragmen yayinlamak istedim,pasta tabanin tarifi sevgili Pastacinin Paul Tarzi Cikolatali kek`ine ait tek fark 26 cm lik kelepceli kalipta pisirdigim icin tek ara katim oldu .Arasina ise kalan muhallebinin yogunlugunu biraz süt ile hafiflettikten sonra sürdüm ve üzerine iki muzlu dilimleyerek yerlestirip diger tabani üzerine yerlestirdim,pastanin üzerindeki krema ise ; cikolatali krem santiye benmari usulü erittigim 20 gr.bitter cikolatayida ekleyip sürdüm, süslemesi icinse cikolatali toz serpip kalan sultan lokumlarini yerlestirdim.

Bayram ile girdigimiz yeni YIL `da tüm günlerinizin bayram tadinda gecirmenizi diliyorum
sevgilerimle
Anasayfa