Eylül 04, 2005

Kalpli Pasta


kalpli pasta

sibel`in güzen anlatimiyla bahsettigi "eylül" adli yazisi beni epey duygulandirdi,eylül `de yapraklarin dökülmesi,doganin yavas yavas sari ve kahve rengine bürünmesi bizi hüzünlendiriyor sanirim,bende Eylül gelince mumlari kesip hayattan dilim kesenlerdenim, 2 eylül ,günesli bir cuma sabahinda dogmusum ,bu dogum günümün cuma gününe denk gelmesi ve havalarinda günesli ve güzel olmasi ayri güzellikti benim icin... cuma günü kendimi cok halsiz hissetmemden dolayi is`e gitmemeyi düsünmüstüm,sabah is saatinden bir saat sonra üst üste gelen arkadaslarimin mesajlarina dayanamayip gittim,..iceriye girer girmez arkadaslarimin ciceklerle karsilamasi ve dogum günümü kutlamalari beni cok duygulandirdi,alman arkadaslarimin ilgisi ve hasassiyetleri ,sevgi ve saygi ile ön yargilarin ,anlasmazliklarin nasil cözülebilincegini bir kez daha göstermis oldu..bu güzel dostlugun uzun süreli olmasini ümit ediyorum...
annem ve kardesim Türkiye`ye tatile gittigi icin kuzenimle kendimiz pasta yapip yedik :) pastanin orijinal tarifi zinnur hanim`a ait(kestane kremali rulo kek) ben rulo yerine hazir pandispanyadan kalp seklini verdim,kendi yaptigim sekliyle tarifini veriyorum
kalpli pasta
-hazir pandispanya
-200 gr. kestane püresi
-250 ml cig krema
-1/2 su bardagi süt
-1 kahve kasigi nescafe
-2 muz
-50 gr bitter cikolata
pandispanyaya kalp seklini verip,arasini kahveli süt ile islatin,cig kremayi mikserleyip kestane püresini ilave ettikten sonra yarisindan biraz fazlasini kekin üzerine yayin ,üzerine dilimlenmis muzu ilave edin ve kalan kestaneli kremaya benmari usulü ile erimis bitter cikolatayi ilave edip karisimi pastanin üzerine sürün
tarifi paylasimindan dolayi zinnur hanima, dostluklari icin is arkadaslarima ,beni yüregi ve güzel dilekleriyle yalniz birakmayan ezgiye ve sizlere cok tessekkür ediyorum
DSC_0109
Anasayfa