Nisan 24, 2005

karisik pizza



pizza hamurunun tarifi (ITALIENISCHE KÜCHE) kitabina ait...

hamuru icin :
- yarim paket kuru maya (ben yarim paket yas maya kullandim)
- bir tatli kasigi toz seker
-250 mg. ilik su (ben ilik süt kullandim)
-350 gr. un
- bir tatli kasigi tuz
- bir yemek kasigi zeytin yagi
harci icin :
-bir kuru sogan
-yesil,kirmizi ,sari dolmalik biberlerin yarisi
-3 yesil sivri biber
-bir mantar konservesi (evde tazesi olmadigi icin konservesiyle yapmak zorunda kaldim)
-2 ufak domates
-bir tane rendelenmis kabak
-yarim domates konservesi
ayrica:
pizza baharati(migrosta bulabilirsiniz),100 gr. mozerella peynir ,istege bagli olarak 4 dilim salam
hazirlanisi:
maya ve sekeri suda karsitirarak eritin,ayri bir kabta un ve tuzu karistirin ve ortasina havuz acip yagi ve suda erimis olan maya ve sekeri ilave ederek ,yogurun.üzerini örterek yarim saat dinlendirin.
DSCN2590harci icin ,teflon tavada 2-3 kasik zeytin yaginda sirayla malzemeleri koyarak yaklasik 20 dk pisirin ,en son baharti ve tuzu ilave edin ve ocaktan alin ,sogumaya birakin.
hamuru merdane ile acip tepsiye yayin ,ben teflon tepsi kullandim bu nedenle tepsiyi yaglamadim.(bu hamurdan resimdeki tepsiden 3 tane cikiyor).harci üzerine dökün ,en son rendelenmis mozerella peyniri ve salamlari ilave edip ,önceden isitilmis 200 derecelik firina verin yaklasik 20 dk pisirin.
AFIYET OLSUN..
Anasayfa