Mayıs 14, 2006

Ye # 10 Cilek

ye10














Bu ay ki konumuz ,Karoten, folik asit ve çinko içeriği bakımından zengin olan sevgili Cilek :) ,cilek diyince bile yüzümde gülümseme olusmasinin sebebini tam olarak bilmiyorum acikcasi .Meyveler icinde bana en sevimli gelen, belkide aklima, cocuklugumda ailece gittigimiz cilek tarlalari geldigi icinde olabilir bu sevgi.
Sectigi güzel konuyla bol cilekli resim ve tariflerle karsilasacak olmanin heyecani ile sevgili Tugce`ye tessekkür ediyor ve yapacagi ev sahipliginden dolayi simdiden kolayliklar diliyorum.
Ben bu konu icin; daha önce evdekilerinde begendigi ve porsiyon seklinde olmasindan dolayi bana uygun gelen " Kupta cilekli Tiramisu" ile hafif olmasindan dolayi kardesimin hayir demeyecegini tahmin ettigim bu ay ki Saison Küche`de görüp fikir edindigim Cilekli pastayi sectim.
Daha önce yaptigim cilekli tart,pasta ,dondurma ve cilek soslu muhallebi icin arsivlerden ulasabilirsiniz..
Herkese güzel günler gecirecegi bir hafta ,saglik ve huzurlu günler diliyorum
sevgiyle kalin

Anasayfa