Nisan 06, 2006

Cay Saati 1 Yasinda














Bir yil öncesini hatirladigim`da...,Babam`a senin gibi bende kendime bir sayfa hazirlamak istiyorum diye tutturuyordum,Babam ise herzaman ki kararliligiyla ögrenmen gereken cok sey var onlari ögren yapariz demisti,yapariz diyip belirsiz zamana ertelemesi ,sen bunu unut demek oldugunu cok iyi bildigim icin:), belki yapabildigimi göstermek ,belkide mutfakta gecirdigim keyifli anlarimi daha fazla ertelemeden günlük tutmak amaci ile basladi...Kendi kendime birseyler yaparken sevgiliHatice`nin haberim yokken linklerine eklemesiyle bir cok okuyucuyla bulustu Cay saati. Amatör olarak baslayan ,cok sevdigi Blog Dostlarindan ögrenmesi gereken daha cok seyin oldugu bilinciyle hareket eden, tek amaci paylasmak olan Cay saati,okuyucularinin destegi ve yorumlariyla`da bugüne kadar geldi bundan sonra dahada geliserek paylasimlarin devam etmesi arzusu icinde insaAllah.
Tekonoloji sayesinde Dünya yüz ölcümünün kücülüp adeta Köy gibi olmasi sebebiyle, Blog dostlarimizla kapi komsu olduk adeta ,birbirimizden cok uzaklarda olup bukadar güzel dostlugun kurulmasi ,paylasma arzusu ile dolu olan arkadaslarim/ablalarimla bu dostlugun cok uzun seneler devam edecegine inaniyorum,özellikle birlikte yapilan Yemek etkinlikleri ve Proje `de bunun cok güzel göstergesi.
Bugüne özel olsun diye,ilk defa seker hamuru ile pasta yaptim Hanimis`in dedigi gibi gercekten beter birseymis bu seker hamuru,zorla acilmasina ragmen catlamamasi mutlu etti beni,hamuru renklendirme kismi ise en cok ecrini memnun etti :)
Cay saatini bir yil boyunca yorumlariyla destekleyip motive eden,paylasmayi seven tüm herkese tessekkür ediyorum
sevgiyle kalin
Anasayfa