Mayıs 21, 2006

Cikolata&Kahve `li Kelebek Muffin














Daha önce 24 saat icinde kalan bosluktan sikayet ederken simdi islerimi yetistirmek icin, cektigim vakit s1k1ntisindan dolayi zorlaniyorum, bu duruma annemin ve ecrinin yokluguda eklenip ,son zamanlarda nasilsin diyenlere, istem disi gözlerimin hemen dolarak zoraki iyiyim diye cevap verdigim icin, kendime gelme vakti, geldi diyip:),moral ve birazda dinlenmek icin pazar gününüde firsat bilip ,girdim mutfaga.Pencereyide sonuna kadar actim, disardaki güzel havanin ve kuslarin civiltisi esliginde önce babamin sabahlari is yerine götürmesi icin pogaca sonra yine babamin ve sevgili blog dostlarimindan bazilarinin, kahveli lezzetleri begendiklerini bildigim icin kelebek seklini verdigim kahveli ve cikolatali muffini yaptim,bulasiklarida sevgili babacigim yikadi :) bende kuruladim, eski nesem hemen yerine gelince ,kalan islerimi bu motiveyle bitirebildim cok sükür.Yeni bir haftaya baslarken,herkese kolaylik ,saglik ve huzur diliyorum.


Kahveli & cikolatali Muffin (12 kisilik)

-250 gr.un

-1/2 cay kasigi karbonat

-2 + 1/2 cay kasigi (yarim paket) kabartma tozu

-1 paket cikolatali puding(benim kullandigim 46 gr.di)

-100 gr rendelenmis bitter cikolata

-1/2 su bardagi sivi yag(100 ml)

-1 yumurta

-150 gr toz seker * (sekerli seviyorsaniz biraz daha arttirabilirsiniz)

-1 paket vanilya

-160 ml süt

-100ml soguk su icersinde karistirilmis 3 yemek kasigi nescafe

-un,kabartma tozu,karbonat`i birlikte eleyin,cikolata ve cikolatali pudingide ekleyip kasikla karistirin.

-ayri bir kabta sirayla yumurta,seker,vanilya,süt ,yag ve kahveyi birlikte mikserleyin.

-unlu karisimi yumurtali karisima yavasca ekleyerek mikserleyip muffin kaliplarina pay edin,

önceden isitilmis 180 derecelik firininizda 20-25 dk pisirin,

kelebek sekli icin ; muffinin uzerinden bir dilim kesip iki ye bölün ve cirpilmis kremayi muffinin üzerine ekleyip kesilmis kanatlarini üzerine yerlestirin.

Afiyet olsun.

Anasayfa