Şubat 12, 2006

Uğur böceğimiz iki yaşında :)





















iki sene önce ,herkese ,tüm doktorlara inat beklenmedik zamanda dünyaya geldi ugur böcegimiz ecrinimiz.Annemler,abimi nisanlayip torun sevecekleri zamanlari düsünürken benim yillardir hayal ettigim ,olmasi icin dua ettigim bir kiz kardesimin geleceginden habersizlerdi...ben önce onu rüyalarimda cok sevdim,sonra annemlere anlattigimda,onlar gülümseyerek-" yakinda hala olunca kiz kardes özlemini giderirsin" demislerdi ,üzülmemistim cünkü bana inanmalarini beklemiyordum :), annemin halindeki tuhafliklari görünce annemden habersiz doktordan randevu almistim önce ve bacak agrilarini doktora göstermesi gerektigini bahane ederek götürmüstüm,artik nasilsa ordaydik ve geri eve dönemezdi ,annem 37 yasinda cerrahi menapoz gecirdigi icin doktor sonuca inanmayip hemen hastaneye sevk etmisti,hastandeki doktor ise özetle 13 agustos 2003 günü "sen isteyince olmaz,allah dilerse olur demisti,yani kendiside farkindaydi verdikleri raporun gecerliliginin kendilerine ait olmadigini..o günden sonra annem cok sıkıntı ceksede ,karnindaki melegin onun icin dua ettigini sıkıntılarının bir gün sonra erecegini hissetiriyordu, doktorlar özürlü ihtimalinin yüksek oldugunu söyleselerde ben onu görmeden bilmeden cok sevdigim icin hic duymuyordum bile ,dogana kadarda cinsiyetini tam olarak bilmiyorduk sagligi ve cinsiyeti konsunda belirsiz 9 aydan sonra onu kucagima aldigim gün ilk defa sevincten hickirarak aglamistim:)

hep böyle sevgi dolu ,hareketli,mutlu,saglikli daha nice yillara insaallah..seni cok seviyoruz..

doğum günü menüsü :

-uğur böceği pastası

-toffife çikolatalı muffin

DSC_1721

-Muzlu rulo pasta (recelli rulo pasta da ki hamur ve pisirme islemi ile ayni tek farki icine muz ve ölcülerini azaltarak yaptigim kremavar.)

-mercimek köftesi

DSC_1657

-makarna salatası

-patatesli börek

DSC_1682

-çift katlı susamlı bisküvi

DSC_1676

cumartesi ecrine güzel mum bulmustum fakat birseyi cok isteyince olmuyormus gercekten ,ecrin israrla poseti ben tasiyacagim diye inatlasinca eve gelene kadar nerde düsürdü bilmiyorum eve varidigmizda ancak farkedebildim ,oyuzden ikiye ayrilan ugur böcegin kanatlarinin arasina evde buldugum iki tane mumlari yerlestirdim,tatli kismini cumartesi aksami,tuzlularida pazar sabahi yaptim,annemde elifin bikmadan yedigi makarna salatasini yapti :) tarifleri en kisa zamanda yayinlayacagim ins.

sevdiklerinizle mutlu,huzurlu,saglikli,güzel vakit gecirmeniz dilegiyle

sevgiler...

DSC_1693

DSC_1754

Anasayfa